čtvrtek 17. září 2015

Fall Wishlist

Aneb zase nemám co na sebe :D. Poslední dobou jsem hodně změnila styl oblíkání a tak jsem zároveň vyházel většinu svého oblečení a najednou nějak zjišťuju, že nemám moc co na sebe :(. Tak jsem se rozhodla, že dám dohromady pár basic kousků, které bych si ráda na podzim pořídila a budu doufat, že alespoň něco z toho seženu. :)

Černé tričkové šaty- po těch toužím už celkem dlouho, ale většina z těch co jsem si do teď zkoušela mi byla sotva pod zadek a v tom já se necítím úplně nejlíp a chtěla bych radši o něco delší, které se ale dost špatně schánějí.
Chelsea boots- to je taková klasika a jeden černý pár by se u mě doma určitě neztratil. :D
Oversized cardigan- sice už mám jak černo-bílý tak béžový kardigan doma, ale ani jeden z nich není velký, teplý a oversized, takže tihle dva krasavci by se mi na podzimba zimu opravdu hodily.
Šedý svetr- další obyčejný kousek, který mi celkem chybí. Doufám, že se mi nějaký podaří sehnat.
Černé skinny džíny- ty momentálně nemám ani jedny a potřebovala bych alespoň dvoje. Jedny obyčejné a jedny s dírama na kolenou.
Jednoduchý černý batoh- ten by se mi hodil do školy. Teďka mám takový barevný, který se mi už ale moc nelíbí a radši bych nějaký jednodušší.
Černá kabelka- jsem hrozná ostuda a nemám žádnou černou kabelku. :(
Černé tenisky converse- sice conversky mám už dvoje, ale tyhle jsou pro mě teďka celkem must-have, protože by se daly kombinovat naprosto s čímkoliv s taky se blbě špiní. :D

A co byste si na podzim chtěly koupit vy? A nemáte nějaké tipy, kde by se daly sehnat některé kousky z mého wishlistu? Budu moc ráda za každý komentář. :)


2 komentáře:

  1. Já strašně dlouho sháním podobný šedý svetr, ale nikde jsem ho zatím neviděla :'( Co se týká těch Chelsea Boots, podobné jsem zrovna nedávno viděla u Bati :)
    A neboj, nejsi ostuda, černou kabelku nemá spoustu lidí (včetně mě :D)

    margarethsmallworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář:). Nejspíš budu muset hodně brzo vyrazit na nákupy.... na boty se u Bati určitě podívám- díky za tip a s tou kabelkou jsi mě celkem uklidnila, měla jsem pocit, že jsem asi jediná. :D

      Vymazat