úterý 13. října 2015

Shopping tips for autumn

Tak jsem se zase byla podívat do několika obchdů a asi jsem to neměla dělat. I když jsem měla jenom slabou půlhodinku na to, abych si proběhla pár obchodů, stačila jsem si vybrat celkem dost kousků, u kterých by mi rozhodně nevadilo, kdyby se staly součástí mého šatníku. :D A tak jsem se rozhodla, že vám dneska pár takových kousků ukážu.... no nic, jdeme na to!
Ještě bych možná na začátek měla říct, že jsem se šla podívat hlavně na nějaký ty pořádný teplý podzimní a zimní svetry. ;)
Jako první jsem se šla podívat do Orsay a tam jsem našla dva takové poměrně basic kardigany, které jsou ale podle mě na studené dny (například ten dnešní) jako dělané.

 Co se týče kabelek, batohů a takových věcí, tak mě určitě nejvíce zaujaly právě tyto dva kousky. Prvním je backpack od české značky Odivi (a to já tyhle batůžky normálně opravdu nemusím) a druhým je tahle obyčejná kabelka z Reserved, kterou už takovou podobnou scháním už hodně dlouho.

Tenhle kabát a šátek z Reserved se mi na fotkách taky moc líbíly, ale v obxhodě jsem bohužel ani jedno nenašla, tak nevím, jak to vypadá ve skutečnosti.... doufám, že alespoň tak dobře jako na fotkách. :D

Poslední obchod s oblečením, který jsem stihla navštívit byl Lindex a tam se mi nejvíc zalíbil, tenhle poměrně zajímavý, pruhovaný kardigan. Myslím si, že k jinak celočernému outfitu by mohl vypadat dost dobře. :) Akorát ta cena už je pro mě trochu vyšší. 
A nakonec bych vám chtěla ukázat ještě dvě kosmetické věci, které jsou schodou okolností obě na pusu. První je baby lips z limitované zimní edice, který má neuvěřitelně roztomilý obal. A druhá je rtěnka od Rimmelu od Kate Moss, konkrétně odstín 107, což je přesně barva, kterou si představuju jako ideální podzimní rtěnku. :)
A co vy, máte taky nějaké shopping tips na podzim? Nebo nějaký must-have, který si určitě budete muset koupit a nebo bez kterého byste se neobešly? Hezký zbytek dne, těším se na vás u dalšího článku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat