sobota 7. listopadu 2015

London

Tak se po delší době zase ozývám a tentokrát to bude s článkem o tom, jak jsem byla v Anglii, konkrétně v Londýně. Myslím si, že toho nebude moc, protože jsem tam byla jenom tři dny a ještě jsem dost často zapomínala fotit. Takže dneska to bude takový kratší report a pár fotek. :)

Asi začnu hnedka naším odletem. Letěli jsem z Prahy, z letiště Václava Havla. Pár let jsem tam nebyla a musím říct, že jsem asi o nic nepřišla. Nevím, jestli jsem tam byla zrovna ve špatnou chvíli, ale celý personál na letišti (s vyjímkou jedné moc milé paní v parfumerii) byl dost nepříjemný.
 O to smutnější pro mě bylo to, že s naším letadlem byl nějaký problém, a museli jsem tak čekat o několik hodin déle. V tomhle volném čase jsem na střídačku jedla, obcházela obchody a učila se a taky mi to nakonec i celkem uteklo, ale i tak se asi nebudete divit, že jsem z toho nebyla dvakrát odvařená.
na letišti jsem si stihla vybrat hned několik parfémů
moje svačinka



Kromě téhle "nehody" byla ale cesta do Anglie bez problémů, z letiště jsem jeli do města autobusem a potom šli kus pěšky. Hotel jsme našli rychle, za což jsem byla opravdu hodně ráda, protože jsem už v autobuse únavou usínala.

První den jsme si obešli takové ty základní, nejznámnější památky jako Big Ben, Tower bridge,Westminster... taky jsme se byli podívat v Hyde parku a na London eye.
Musím se přiznat, že i přesto že jsem čekala, že tam bude běhat hodně lidí, mě dost zaskočily ty skoro davy běžců...  to u nás neuvidíte.
London eye


Druhý den jsme se byli dopoledne podívat v National history museum (doufám, že se to takhle jmenuje) a díky tomu, že byl zrovna Halloween měli v celém.museu udělanou moc hezkou výzdobu.
Odpoledne jsme se potom byli podívat na Oxford street, kde jsem si původně myslela, že budu nakupovat, ale nakonec to moc nedopadlo. To, že všude bude hodně lidí se asi dalo čekat, ale já se i tak zděsila, když jsem viděla ten jednolitě proudící dav lidí zacpávající celou ulici, protože opravdu nepatřím mezi lidi, kteří mají rádi kolem sebe spoustu dalších lidí a vždycky mě takovéhle situace dost znervózňují. Bohužel to byl ještě ten menší problém, potom co jsem totiž prošla pár obchodů, jsem zjistila, že asi budu mít celkem problém si vůbec něco vybrat, protože se mi tam skoro nic nelíbilo a když už se mi něco líbilo, tak to měli v mojí velikosti (36) vyprodané. No, nakonec jsem skončila v Primarku a co jsem si tam koupila vám úkažu v podzimním haulu, který plánuju někdy v průběhu listopadu.
výzdoba v National history museum

výzdoba v National history museum





můj nákup


V sobotu už jsme se spíš jenom tak procházeli Hyde parkem a zašli jsme se podívat na Buckingham palace a na Trafalger square. Po obědě jsme si zašli do hotelu pro kufry a jeli autobusem na letiště. Večer jsme potom letěli zpátky do Prahy.
Hyde park


Výlet jsem si moc užila, Londýn je krásné město a oproti ČR je tam spouta "smart" lidí. Doufám, že to nebylo naposled, co jsem tam byla. Byli jste někde v Londýně? Kde jste byli na dovolené naposled? Je nějaké místo kam byste se určitě chtěli někdy podívat?

Mám teďka naplánovaných celkem dost článků, které bych chtěla napsat, tak doufám, že budu mít dost volného času, abych mohla třeba příští týden vydat další. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat