pondělí 9. listopadu 2015

Tattoos

Dřív se mi tetování vůbec nelíbilo a nechápala jsem, jak si může někdo něco takového na sebe dát... vždyť je to pořád vidět a je to na vždycky! Ale čím jsem starší, tím se mi tetování líbí víc. Sice pořád nejsem úplně 100% rozhodnutá, jestli bych tetování chtěla a už vůbec si nejsem jistá jaké, ale začínám čím dál tím víc chápat lidi, kteří tetování mají, protože je to opravdu kouzelná věc, která může vyjadřovat vaší individualitu, pocity, zájmy a vlastně celý váš život... je to taková knížka, kterou si píšete sami na sebe...  a zároveň tyhle lidi i obdivuju za jejich odvahu dát si na své tělo něco, co vám tam zůstane až do smrti.

Pro představu, pár tetování, co se líbí mně:
 

 




 A co vy? Líbí se vám tetování? Máte nějaké nebo o nějakém uvažujete? Pokud nějaké máte, jste s ním spokojeni, nelitujete toho?

(Všechny obrázky jsou z Weheartit.)

Žádné komentáře:

Okomentovat